Bij de start gaat het niet allemaal zoals het hoort en dat wordt door de wedstrijdleiding ook onderzocht. Maar Floris Dullaart is het die al snel de leiding in handen weet te nemen voor John de Wilde en Max Weering. Maar dan krijgt o.a. John de Wilde te horen dat hij ingehaald zou hebben onder geel en dat geld ook voor Dennis de Borst, dus deze twee kunnen eventueel nog bestraft gaan worden. Even later verschijnt er bij de messages dat Dennis de Borst geen straf gaat krijgen dus die heeft, na de pitstops, in de klasse S1 de vierde plaats in handen.



Dan is er ook een aanrijding tussen René Steenmetz en Jos Jansen waarbij René Steenmetz door de westrijdleiding als schuldige wordt aangewezen en bestraft met een drive-through. Ruud Olij heeft problemen en moet zijn BMW langs de baan tot stilstand brengen. Hierdoor komt de safetycar de baan op en met nog zeven minuten te gaan wordt het veld weer vrijegegeven.

Aan de leiding gaat nog steeds Floris Dullaart voor John de Wilde en Max Weering allen in de GTD klasse. In de S1 is het Oscar Graper die met zijn Audi aan de leiding gaat voor Jonas de Kimpe en Max Veels. De S2 is het Maxime Oosten voor Remco de Beus en in de SD is het Henk Tappel die aan de leiding gaat voor John van der Voort en Rob Nieman op de derde plaats.

Nadat het veld weer los werd gelaten na de safetycar voor een laatste rond veranderde er voor in het veld niet maar in de S1 was het Max Veels die de leiding op zich wist te nemen. Jonas de Kimpe bleef tweede maar Oscar Graper viel terug naar de derde plaats. in de S2 en SD bleef het zoals het was voor de safetycar.

10528980
Vandaag
Gisteren
Deze week
Afgelopen week
Deze maand
Afgelopen maand
All days
5317
9746
24637
10432803
186441
257487
10528980

Vrienden van NoSpeedLimits.nl

iCagenda - Calendar

ma di wo do vr za zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Ga naar boven