Dennis van de Laar heeft in de ATS Formel 3 op het TT-circuit van Assen sterke resultaten neergezet. Voor het oog van de vele tienduizenden enthousiaste racefans op het Nederlandse circuit streed hij met het mes tussen de tanden voor elke positie. Dat leverde mooie gevechten en uitstekende resultaten op. Zo mocht de Van Amersfoort-coureur na de eerste race naar het podium als beste rookie. Ook in de chaotische hoofdrace, die plaatsvond onder zeer wisselende omstandigheden, bleef hij met slicks op de drijfnatte baan kalm en knokte zich mooi naar voren.

“Een goed weekend met twee vierde plaatsen.”, blikte Van de Laar terug. “In de hoofdrace op raceday heb ik veel gave gevechten gehad in een zeer chaotische race, die wegens een hevige  regenbui na drie  ronden stilgelegd werd. De wedstrijdleiding gaf ons zo de kans op regenbanden over te stappen maar al tijdens de onderbreking werd het droog. We gokten door op slicks te blijven rijden. Dat was heftig op de zeiknatte baan. Al glijdend knokte ik voor elke plaats maar het podium zat er net niet in.

Desondanks denk ik de vele enthousiaste Nederlandse fans op een mooie show getrakteerd te hebben!” “In alle races streed ik continu tegen de snelste en meest ervaren mannen van dit kampioenschap. Ik leer elke race ontzettend veel en was in Assen veelal de snelste rookie van het veld. Dit probeer ik vast te houden en richting het einde van het seizoen hoop ik de strijd met de gevestigde orde aan te kunnen gaan.”

10806951
Vandaag
Gisteren
Deze week
Afgelopen week
Deze maand
Afgelopen maand
All days
5983
11143
40723
10705913