Corvette Racing is voor de twaalfde keer in 13 jaar aan de finish gekomen van de gruwelijk zware 24 Uur van Le Mans. Zowel de Nr. 73 als de Nr. 74 Compuware Corvette C6.R kwam aan de finish van 's werelds zwaarste race voor sportwagens. De Nr. 73 Corvette C6.R, gereden door Jan Magnussen, Antonio Garcia en Jordan Taylor, legde 326 ronden af en eindigde als vijfde in de GTE Pro categorie. De Nr. 74 Corvette C6.R van Oliver Gavin, Tommy Milner en legde 215 ronden af en kwam als zesde over de eindstreep. Hij werd niet geklasseerd omdat niet de minimum race-afstand werd afgelegd. De Nr. 51 AF Corsa Ferrari won de GTE Pro klasse met een voorsprong van drie ronden.
De Nr. 73 Corvette-equipe vocht zich keihard terug nadat tijd was verloren met de vervanging van de stuurinrichting en na enkele problemen met de elektriciteit. Met nog vier uur te gaan werd de er diverse malen een nieuwe accu geplaatst en werd de dynamo vervangen. De Nr. 74 Corvette liep na 18 uur een fikse schade op bij een crash in de Porsche-bochten. Tommy Milner wist de zwaar beschadigde auto nog wel naar de pits te rijden, waar de Corvette crew de achterkant van de auto verving. Na een pitstop van twee uur en 12 minuten reed Oliver Gavin de Nr. 74 weer de baan op. Omdat er geen zicht was op een verbetering van de positie werd de auto in de pits gehouden om veertig minuten voor de finish alsnog weer het circuit op te gaan. Gavin reed de auto vervolgens naar de eindstreep.
Doug Fehan, Corvette Racing Program Manager: "Soms wordt in de autosport de hevigste strijd niet met een tegenstander gevoerd maar met de omstandigheden en uitdagingen. Vandaag was zo'n soort dag voor zowel de Nr. 73 als de No. 74 Corvette. Toen we halverwege waren, werd het duidelijk dat we dit jaar niet met de overwinning naar huis zouden gaan. Op dat moment waren onze grootste tegenstanders pech en tegenslag. Toch hebben we beide auto's aan de finish gekregen van één van de zwaarste Le Mans-races in onze geschiedenis. Ik denk dat we allemaal trots mogen zijn op onze passie, op onze toewijding en op de 'never-say-die' houding van Corvette Racing. Hopelijk hebben onze fans genoten van iedere minuut,"
Antonio Garcia, No. 73 Compuware Corvette C6.R: "Vroeger kon je misschien in 12 uur nog vijf ronden goed maken, maar dat is tegenwoordig onmogelijk. We moeten volgend jaar terug komen om wraak te nemen."
Jan Magnussen, No. 73 Compuware Corvette C6.R: "De auto was fantastisch, erg snel. Jammer van de elektriciteitsproblemen. In de auto pompt de adrenaline door je lichaam en ik had geen last van mijn koorts en de kou."
Jordan Taylor, No. 73 Compuware Corvette C6.R: "Het was fantastisch om op Le Mans te racen; iedere stint werd beter en beter. Wij hebben geen enkele fout gemaakt en hielden de auto 'op het zwart'. 'That's the name of the game here' Jammer van de technische problemen. Het was cool om bij zonsopgang door de Porsche bochten te rijden en dan door naar de Esses bij Dunlop."
Doug Louth, Engineering Director: "We hadden de rijders, de auto's en het team om dit weekend voor de overwinning te gaan. Het was een aangename verrassing om te zien dat 's nachts toen het niet zo warm was, wij onze voorsprong konden uitbouwen. En dat terwijl lagere temperaturen niet in ons voordeel zijn. We hadden gehoopt op zondagmiddag bij hogere temperaturen onze voorsprong te kunnen vergroten. Maar we werden met de neus op de feiten gedrukt wat de 24 Uur van Le Mans inhoudt. Er zijn zoveel details, checklists en opdrachten die moeten zorgen voor een perfecte 24-uurs race. En daar misten wij een paar van vandaag en we hadden de nodige pech. We hebben onze 13e Le Mans achter ons en kijken nu al uit naar Le Mans 2013."
PR